Alla inlägg den 28 december 2013

Av Jenniefer Gustafsson - 28 december 2013 07:41

Ah idag skulle ja få sovmorgon så ja orkar med hela dagen, men som vanligt så vaknar ja runt 06... Blir så trött så nu har ja druckit kaffe och plockat in all tvätt!! Idag ska ja få min present/julklapp av Sandra ;) hon hämtar mig halv tolv och då ska vi på spa;) sen hem till henne där ja ska få skaldjursmat;) skulle kommit en makeup artist men hon ligger i magsjuka:( så de får bli en annan helg.. Sen ska vi ut och dansa;) som ja sett fram emot detta och nu är dagen D här:-)!! Men kommer sakna mina älsklingar massa.. Blir ju borta hela dagen!! Så de va väl tur ja vakna såhär tidigt så ja hinner mysa massa;)

Igår va en lugn dag;) Sandra va här på morgonkaffe sen tog vi oss ner till hm där ja shoppade två skit snygga kavajer:-)! Sen hem och drack ännu mera kaffe.. När min älsk kom hem åkte vi ner på stan och fixade lite! Gjorde fem matlådor till Leon som fick bli på kokt torsk med potatis,palsternacka,moröttsmos;) de hick hem!

När Leon somnat så kikade ja och Linus på Narnia ;) åh va ja tkr om den filmen;)! Härlig fredag helt enkelt!

Hur snygga är dom inte;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards