Alla inlägg den 22 december 2013

Av Jenniefer Gustafsson - 22 december 2013 18:50

Mysig fjärde advent alla <3
Haft en bra dag , efter jobbet så åkte jag och min älskling själva in till jkpg och gick på A6 och shoppade de sista klapparna , hittade jätte fina skor till lilleman;)
Åh nu kom ja precis in efter en 40 min promenad i blåsten!! Brr tkr fan de kan komma lite snö tills på tisdag.. Vill ju ha en vit julafton!!!

Ikväll blir en tidig kväll! Dödens trött!

Igår är en dag att minnas! Igår va en av de jobbigaste dagarna i mitt liv, en dag i sorg!!
Våran hund som vi haft i 13 år fick avlivas:(.. Min lillasyster och bästa vän!! Va så fruktansvärt när ja fick smset från mamma , jobbigt att ja va på jobbet och inte kunde börja gråta.. Utan på med ett leende .. Min fina tindra nu är du i hund himlen .. Du har de bättre nu men de är kämpigt detta!! Vem ska nu komma och möta oss på garage uppfarten imon?? Vem ska nu Leon busa med?? Vem ska man nu bara kunna klappa och mysa med utan att behöva säga ett ord?? Saknar dig.. Du finns i mina tankar och man tänker på allt vi gått igenom! Kan fortfarande minnas första dagen du kom till oss och de känns som de va igår..
Vi va så spända på att vi skulle få en hund, så ja och mamma väntade många timmar på pappa och tindra.. Sent på kvällen kom dom hem och ut ur bilen kom den finaste långhåriga schäfer:) hon va så lugn och försiktig! Hon åt knappt ngt i början så ja vet och ser framför mig hur ja lägger mig framför henne med hennes mat i min hand, åh tillslut börjar hon sakta tugga i sig maten från mina händer.. Fina du!! Du va så försiktig vid barnen och visade hur du skyddade dom och tyckte om dom.. <3 imon kommer va en tung dag och även julafton kommer va..:(! Men du finns i mina tankar och nu lever ja på minnena från dig..

Har bara denna fina bild då ja bytt telefon och alla mina bilder inte följde med:(... Ikväll tänder ja ljus för dig!
Älskar dig!!


Mitt fina hjärta!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards