Alla inlägg under oktober 2013

Av Jenniefer Gustafsson - 29 oktober 2013 19:43

Äntligen har ja bakat lussebullar;) tog ett jäkla tag och massa krångel men de va de värt för guuuud så goda dom blev:)!

Vabbat för Leon idag första Babben för min någonsin och självklart inte dn sista.. Hans mage är helt åt skogen ;( men dom på barnsjukhuset är helt rubbade.. Fick iallafall en nu tid på fredag! Åh ja går inte därifrån förens dom tagit odling och gjort ngt för att hjälpa våran kille..

Annars jobbar ja så mkt nu känns de som, dagarna räcker inte till:(!! I helgen är de halloween så ska bli kul och klä ut sig;) sen nästa vecka är intensiv då är de jobb på måndag sen föreläsning på kvällen, tisdag åker ja och mina jobbarkompisar på kryssning hemma onsdag kväll, ledig torsdag sen jobbar ja helgen.. Phuuuu lät vara död :)!

Nu ska ja och min stjärt mysa i soffan åh snart soovvvva för ja är döööö trött!
Puss

Av Jenniefer Gustafsson - 24 oktober 2013 07:16

Sitter på jobbet och har haft dygn, så längtar tills ja slutar och får gå hem, städa av och sen hämta hem min älskade lilla plutt på dagis:)..
Idag så kommer Camilla ;)

Imon är de dax för jobb igen men bara en kort tur 8-14 underbart:) på kvällen ska ja ta mig lite vin med mina tjejer:)

I tisdags så va Malin och bäbis hemma:) åh sån fin mage du har hjärtat ;) nu längtar ja massor efter din prinsessa;)! Vi gjorde oxå fina pumpor och hade bara massa trevligt;)

Puss

Av Jenniefer Gustafsson - 21 oktober 2013 08:05

Tänk när du va såhär liten plutten<3

Leons namngivelse

Leons faddrar!

Morbror ;)

Påskaftons morgon! Klart Jeffe spexar till de och klär ut sig till påskkärring och gömmer godis ;)

Maxis fyller 4:)

Här va de dags för flytt till radhuset äntligen;) ja med öroninflammation och feber körde på rätt bra;)

Av Jenniefer Gustafsson - 20 oktober 2013 17:06

Åh vilken kanon dag vi haft i jkpg trots allt regn:)! Äntligen hade ja en skitbra shopping dag:) woohhooo !

Älsklingen köpte sin halloween kostym han ska va ko :-) haha den är såååå ful;) men tkr de är kul att han bjuder på de:)! Hittade annat smått och gott som alltid behövs:) perfekt dag !
Leon fick oxå den fulaste napp ja någonsin sett

Haha såå söt han är Lill prins!

Fick sova hela natten på jobbet så de va gott! Nu när ci kom hem tog ja ett race och dammade, dammsög och skurade golven så nu är de rent och fint hemma med ;)!

Ska snart beställa hem pizza och flöta på! Ikväll blir de soa och mys!

Kläderna ja hittade;)

Sååååå nöjd:-)!

Av Jenniefer Gustafsson - 19 oktober 2013 22:33

Äntligen ligger ja i sängen på jobbet och ska snart sova, hoppas de blir en lugn natt då ja är helt slut... Gääääsp!

Imon blir de eko en sväng och äntligen träffa min bästa C.Oriz;)
Mysigt!

Saknar mina killar<3

Goodnight

Fullmånen kl 06.00 imorse lös upp fint;)!

Av Jenniefer Gustafsson - 18 oktober 2013 07:33

Usch vilket ruggigt väder de är ute:( ser inte fram emot att gå till dagis sen.. Ligger i sängen fortfarande, de händer typ aldrig så de är såå skönt!
Ska ta mig en dusch sen och vakna till liv, hals och kropp värker!
Denna helg är ju givetvis min jobbhelg så ja vet va som väntar mig!!
Hej alvedon!

Idag vaknade Leon på fel sida, fyy sån sur kille:/ inget har vart bra alls! Så han fick lägga sig igen och hoppas han vaknat på rätt sida;) ha ha sura killar är minst lika påfrestande som sura tjejer!! Tror att Leon har ärvt min envishet och tjurighet, ha ha stackars mamma och pappa när ja va liten!

Nu är Camilla hemma igen;) skönt så snart ses vi!

Kikar på the nanny, tror man har sett alla avsnitt 50 gånger men de är rätt okej;) fasen minns när ja bodde i min lägenhet för 3 år sen, varje morgon man satte på tv vid 7 tiden så va de alltid the nanny eller när man bodde hemma hos mamma och pappa;)

Ha en bra helg nu!
Puss

Av Jenniefer Gustafsson - 16 oktober 2013 12:33

Åh hatar denna känsla när de växer ngt i halsen, känner klumpen!! Värker i rygg och nacke.. Bryt ut ordentligt dumma förkylning!!
Aja skönt att vara ledig idag:)! Blir inte allt för många knop här hemma, myser mest med Leon som är på massa mys humör idag:-)!

Igår va ja på medarbetarsamtal med chefen! Oj de gick galant;) skönt de kan man släppa på den nervösiteten:)!

Äntligen så pussas Leon:) ah på hans villkor då:-)

Många tänder som bara ploppar upp med:)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards