Alla inlägg under augusti 2013

Av Jenniefer Gustafsson - 30 augusti 2013 13:14

Ah va ja är trött!! Vart de konstant i över 1 vecka nu!! Hoppas de försvinner snart.. Idag står de städa, fixa mat inför imon , en sväng till Carro och Jonas och sen till jobbet för att hämta schemat;)!

Ikväll kommer oxå Camilla;)!
Imon vankas de 1 års kalas för min lille plutt, redan 1 år på söndag;) herregud! Imon är de ett år sen vi åkte in på bb med värkar from hell;)!


Får bli ett kort och snabbt inlägg nu!

Ha en bra fredag!
Puss

Av Jenniefer Gustafsson - 26 augusti 2013 13:56

Har ja och min lenus vart tillsammans idag?han kom hem med rosor till mig! Jag är världens lyckligaste tjej!
Älskar dig!

Av Jenniefer Gustafsson - 24 augusti 2013 06:44

Godmorgon!
Idag vart de en tidig morgon för Leon bus! Inatt har sovit jätte oroligt:( tror han är i en jobbig fas med utveckling och massa nu, därför hans sov rutiner inte alls funkar.. Ville bara vara i famnen hela tiden.. Mitt lilla hjärta! De tar så hårt i ens mamma hjärta när han står och skriker vid sängkanten och bara vill komma upp:(. Men nu hoppas ja han somnar för hn behöver de efter denna natt..

Själv så ska ja snart ut på morgon pw ;) igår hade ja min äta va j vill dag så de blev chips! Känner ja måste ut nu på morgonen;) gymmet vilar ja från idag! Har börjat få så jävla ont i handlederna:( så ja hoppas de går över! Igår beställde vi handskar som ja kan träna i och lite annat smått och gott;) känns bra att ja och älskling är uppe på banan igen;)!

Kl 9 idag kommer äntligen min fina Camilla ;) åh så vi ska ha mys hela dagen ikväll ska vi skåla med vin;) toppen!

Ha en fin lördag!

Puss

Av Jenniefer Gustafsson - 22 augusti 2013 21:30

Nu är bygget färdigt, åh herregud så fint de blev! Ja är så grymt nöjd och tkr älsklingen och Jonas är svin duktiga!! Så jäkla bra jobbat!!

Åh tack Carro för dom mysiga dagarna och den härliga promenaden idag;) vart toppen!!

Nu ligger vi utslagna i soffan;) Leon har äntligen somnat;) Lill fisen har bara sovit 40 min sen kl halv 8 imorse så ja ni kan ju tänka er hur rolig han har vart att göra med gnälle Pelle ;)!

Imon ska vi handla och fixa inför lördag! Rensa Landen och så!;)

Vart bra väder nu oxå skit gött!

Men mamma ja har faktiskt haft mina ljusa stunder idag oxå;) mitt lilla charmtroll ?

Av Jenniefer Gustafsson - 22 augusti 2013 09:39

Torsdag!

Är rätt seg i huvudet idag, skulle vart på gymmet 06:30 hade ja tänkt men orkade verkligen inte idag! Dåligt.. Men ska försöka komma ut på en promenad med Leon sen:).

Idag ska älsk och Jonas bygga färdigt boden, sen ska vi handla lite granna inför helgen, åh städa!Så denna dagen kommer nog rinna iväg som de flesta:).


Tkr minsann de kan bli lördag nu! Längtar efter att få krama om Camilla nu!

 

 


Puss Jenniefer

Av Jenniefer Gustafsson - 21 augusti 2013 09:07

Godmorgon!
Redan onsdag och veckorna bara rusar förbi!! Om tre dagar kommer min fina Camilla hit;) äntligen!! Idag jobbar ja även mitt näst sista pass sen har ja semester i 2 veckor, då är de dax för dagis för plutten;) åh snart fyller han 1 år herregud;)!
Mkt som händer nu framöver!

Igår va ja äntligen och klippte mig;) sen blev de gymmet med Eva! När ja kom hem så va Carro och Jonas här;)
Nu håller dom på att bygga upp en bod så vi får in allt under vintern ;) så duktiga så! Carro och ja kikade idol ;) så en toppen bra dag ;)

Idag fortsätter bygget!

Men nu ska lilleman har gröt och ja hoppas han är på lite bättre humör idag:p!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards