Direktlänk till inlägg 22 april 2014

Dop och bröllop!

Av Jenniefer Gustafsson - 22 april 2014 18:12

I lördags va de ju som sagt Ellas dop men oxå bröllop :) hade tankarna redan på morgonen att Malin och Robin skulle gifta sig ;) åh helt rätt hade jag minsann!
Oj vilken fin dag vi fick uppleva. Helt underbart väder, ett vackert brudpar och en sockersöt liten Ella fick sitt namn!
Tack för att vi gick vara med på eran stora dag! En dag vi lär minnas! Men ni kommer inte undan en fest med oss för fira er ordentligt de ska vi tusan göra :)

Är så glad för din skull gumman! ;)
Älskar dig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenniefer Gustafsson - 18 april 2014 14:57

Oj har helt glömt av det här med att blogga!! Men ni har inte missat så mkt:)! Idag är de långfredagen och de började med att ja gick av natten vid 09 direkt hem och äta mys frukost med mina killar! Sen hämtade vi farfar och åkte till Vetlanda ...

Av Jenniefer Gustafsson - 17 mars 2014 18:59

Åh vilken mysig dag ja haft! Efter jobbet gick ja hem och vråååål städade och tvättade! Blev kaffe med grannen! Fixat en jäkla massa matlådor till Leon och älsk;-)! Sen kom älsk och hämtade mig så åkte vi till dagis!! Åh mammas hjärta smälter nä...

Av Jenniefer Gustafsson - 12 mars 2014 11:41

Ja lyckades med min första tigerkaka! Den blev sååå god:) så sol fikat är färdigt tills i eftermiddag ! Leon ligger i sängen och ska sova efter lunchen, ja sitter på trappen ute med kaffe och kikar på Max som vattnat alla blommor ute :P ! Härligt! ...

Av Jenniefer Gustafsson - 11 mars 2014 19:15

Åh sån energi man får av solen de är ju sååå härligt!;);) Idag har vart en super bra dag;)! Dels har ja sålt två jackor som va alldeles för stora så 250 kr in ;) sen har ja haft grannen på kaffe;) barnen har vart hel mysiga och så underbara idag ;) ...

Av Jenniefer Gustafsson - 10 mars 2014 13:56


Idag är ja själv för första gången sen Leon låg i magen! Jag skulle jobbat men är dunder förkyld med feber!! Så va har ja gjort? Kollat one tree hill hela dagen i min morgon rock!! Oj va ja har saknat denna egen tid! Men fy så ja saknar Leon! Snart k...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards