Alla inlägg den 3 december 2013

Av Jenniefer Gustafsson - 3 december 2013 08:14

Jag vill ha snö nu!! Vita och soliga dagar så man får sån där härlig energi från solen!! De blåser som attan ute idag :(..
Igår va en skön dag, grannen kom ner på kaffe sen tog vi på oss ytterkläderna och satte Leon i vagnen och gick en runda på stan;) köpte julklappar till Malins lilla prinsessa som ligger i magen;) åh så mysigt att få köpa till en flicka;)!
Trevlig fm!

Igår kom äntligen Max hem;) så skönt när hela familjen är samlad! Så pojkarna fick bada på kvällen åh både va överlyckliga;)

Älsklingen och ja kikade på grown up 2 ha ha vilken härlig film!;) verkligen sevärd!

Nu ligger Max och ja i våran stora och sköna säng och kikar på Barnkanalen Leon bus somnade om igen så ska väl väcka han om en halv timme så är de frukost time;)!

Hade en helt underbar födelsedag!;) kom hem till mina fina killar som hade fixat frukost och massa presenter;) sen tog vi oss en tur i bilen till ica sen hem och då kom Camilla;) blev lunch och chokladmousse med frysta bär på som födelsedagsfika!
På em kom Sandra så då bjöd ja alla på min goda taco tårta;) sen började vi fixa oss inför kvällen;)
Blev en bra och tidig kväll va i säng vid halv 12 så va pigg när ja skulle upp och jobba dagen efter;)!
Tack alla mina fina vänner för helt underbara presenter och för att ni firat mig<3!

Hoppas ni får en bra tisdag!
Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards