Alla inlägg den 5 september 2013

Av Jenniefer Gustafsson - 5 september 2013 14:23

Så nu har ja oxå lämnat Leon själv på dagis för första gången de gick ju som en dans:) han åt massor och lekte med barnen! Dock blev han skit glad när ja kom igen så de smalt mitt mamma hjärta;)! En tjej skulle oxå pussa min oron hej då ;)

Tvätten är i full gång här hemma och buset sover;)! Väntar på min älskade att han ska sluta så ja kan ge han all min kärlek idG! För de behövs efter en sån skit morgon :(! Är så jävla förbannad på detta system att pappan har inget att säga till om!!! Nu får åter Lena som hon vill medans Linus bara ska ta och ta all skit... Så japp hon får byta kommun åter igen på Max! Stackars barn flytta hit och dit! Men här har han alltid en trygghet! Åh det vet han! Du kan dra me dig han till Pajala om du så vill för vi kommer aldrig släppa taget om Max! Vi har kämpat länge och kommer aldrig sluta kämpa! Tänk om bara människor kunde lära sig att resonera och sluta tänka på sig själva! Så fruktansvärt tråkigt och de är Max de är synd om!!!!
Aja nog om de!!!
Snart måndag och då är han hemma igen;)!

Puss

Leonbus innan dagis?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards