Direktlänk till inlägg 12 november 2013

Now you just somebody That I just to know

Av Jenniefer Gustafsson - 12 november 2013 19:33

Här sitter hyper jag!! Men hyper menar ja att ja fortfarande inte tagit de lugnt utan idag blev de röj och rensning av våran stora garderob:) åh så fint de är nu!!
Dock lite ont i hjärtat slängde tre kassar med kläder:( men men får köpa nya istället! Sen tog vi ett tag i barnens rum och rensade lite, har vart och slängt allt, handlat, gjort 12 matlådor så nu finns de me;)
Skönt och få sånt här gjort nu när man är ledig! Ja och älsklingen hade hoppats på att sängen skulle komma idag men icke:(

Åh mitt bustroll går nu;) glädjen i en mammas hjärta.. Åh han mår bättre nu i magen fast de luktar illa illa .. Men provsvaren vi fick hem visade att alla värden var normala så jäkla skönt! Imon är de dagis för skrutten igen;)!

Till Ullared igår , ja och älsklingen hade en helt underbar resa! Hög musik och fjantade oss både dit och hem;) shoppade loss och trängde oss fram mellan PRO och vagnar :-) tyvärr Malin ja blev inte så pass galen! Ha ha! Segt och stå i kö i en timme dock för att betala men men! Hittade en leopard tunika:-) och en tröja bara!! Åh massa annat bröte!

På vägen hem hör Max mamma av sig och ska givetvis börja bråka åh med mig!!! Jäkla människa barnslig är va du är!!! Usch skulle egentligen lägga upp allt du skrivit så folk få se va du är för människa!! Men nej ja har dom hårt i handen istället!! Usch för dig!

Nu ska ja mysa med min lilla plutt innan han ska sova och sen ska ja mysa med min älskling!! Hihi kärleken är sååå stor till dig!!

Ha en bra tisdag !

Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenniefer Gustafsson - 22 april 2014 18:12

I lördags va de ju som sagt Ellas dop men oxå bröllop :) hade tankarna redan på morgonen att Malin och Robin skulle gifta sig ;) åh helt rätt hade jag minsann! Oj vilken fin dag vi fick uppleva. Helt underbart väder, ett vackert brudpar och en sock...

Av Jenniefer Gustafsson - 18 april 2014 14:57

Oj har helt glömt av det här med att blogga!! Men ni har inte missat så mkt:)! Idag är de långfredagen och de började med att ja gick av natten vid 09 direkt hem och äta mys frukost med mina killar! Sen hämtade vi farfar och åkte till Vetlanda ...

Av Jenniefer Gustafsson - 17 mars 2014 18:59

Åh vilken mysig dag ja haft! Efter jobbet gick ja hem och vråååål städade och tvättade! Blev kaffe med grannen! Fixat en jäkla massa matlådor till Leon och älsk;-)! Sen kom älsk och hämtade mig så åkte vi till dagis!! Åh mammas hjärta smälter nä...

Av Jenniefer Gustafsson - 12 mars 2014 11:41

Ja lyckades med min första tigerkaka! Den blev sååå god:) så sol fikat är färdigt tills i eftermiddag ! Leon ligger i sängen och ska sova efter lunchen, ja sitter på trappen ute med kaffe och kikar på Max som vattnat alla blommor ute :P ! Härligt! ...

Av Jenniefer Gustafsson - 11 mars 2014 19:15

Åh sån energi man får av solen de är ju sååå härligt!;);) Idag har vart en super bra dag;)! Dels har ja sålt två jackor som va alldeles för stora så 250 kr in ;) sen har ja haft grannen på kaffe;) barnen har vart hel mysiga och så underbara idag ;) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards