Alla inlägg den 10 november 2013

Av Jenniefer Gustafsson - 10 november 2013 22:19

Sådär bara natten kvar nu på jobbet sen är ja ledig till onsdag :-) skönt för de behövs!!

Bjuder på en såndäringa försökerseheltokejutefterattjobbat12timmar!

Av Jenniefer Gustafsson - 10 november 2013 07:22

Hej på er!
Har helt glömt av att blogga och tiden har inte räckt till..
Men ja lever och står i! Just nu har ja min låååång helg så idag kör ja dygn , lär va trött imon men va fasen gör de? Ullared ja hoppas du levererar imon:-)!

Veckan har gått fort och den vart fullspäckad ! Kryssningen va skit kul dock PRO överallt så ja va yngst ha ha :-)! Så nu är vi sååå jävla trötta på alla pensionärer dom trängst ocj ska bara vara först, knuffas och hålla på! Men förutom de så hade ja skit kul;)! Dock va resan hem så jävla lång ocj trött va man sov bara 4 timmar på natten..
Torsdagen gick bara åt att mysa med mina grabbar;)! sen började jobbhelgen!

Idag är de alla pappors dag;) grattis! Men mest grattis till min älskling som är en underbar pappa åt våran son! Åh min underbara pappa! Älskar er!

Tråkigt att ja jobbar hela dagen men vi ska fira fars dag samtidigt som vi firar mig, shit ja fyller snart och ja blir 26 bläää 4 år kvar till 30+ !

Just de vart fasiken är min snö?? De måste vara snö på min dag annars hänger du löst!

Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards