Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Jenniefer Gustafsson - 16 februari 2014 17:41

Söndag och vädret suger idag!! Men haft en produktiv dag med att ha gjort 16 matlådor , tvättat, handlat och städat lite grann! Nu till middag så fixade ja och min älskling inbakad fläskfilé med potatisgratäng sååå gott;-)!

Helgen har vart kanon! I fredags va vi i jkpg och bowlade:) lördags va de kalas för min lilla prinsessa herregud 5 år redan :-) kvällen hade vi mello mys här hemma med brasa och chips ;)!

Imon är de dax för Leon att åka in till ögon doktorn , hoppas på positiva besked!! Har med mig mamma och pappa som dels kör och för att ja inte vill gå själv!

Ja just de ja Linus blev visst morbror och Leon & Max fick en kusin idag!!!! Anledning till att vi fick reda på de helt random ja de va för att inen tyckte vi behövde veta de.... Dålig jävla stil!! Om dom bara visste hur jävla illa de gör min Linus !!! Men som sagt tur vi har min familj som alltid finns där i alla väder och värdesätter alla lika mkt!!! Finner fan inga ord!!!

Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards