Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Jenniefer Gustafsson - 15 augusti 2013 10:09

Till min älskling, bästa vän, pappa till mitt älskade barn och min drog på din födelsedag!
Idag för 27 år sen kom
En av världens omtänksammaste och finaste människa till jorden, åh de va du älskling!
Du har gett och ger mig så mycket varenda sekund! Du gör mig så lycklig så de finns inte ord för det! En dag utan dig känns som en evighet som aldrig ska ta slut! Vill alltid vara dig nära, för de är då ja känner mig hel!
Tyvärr får ja inte fira dagen me dig då ja jobbar 12 timmar men ikväll hjärtat då ska vi mysa;)

Älskar dig till stjärnorna och tillbaka!
Always and forever
You
And
Me

Av Jenniefer Gustafsson - 15 augusti 2013 10:03

Då va de åter dax att byta blogg!! Undra varför jo för att dela finns de ngn här ute i stan lr skithålan som man bor i som måste hata mig och min familj så grymt mkt så de kan göra en sån här sak!! Dom förstår inte hur mkt de kan förstöra ens liv! Sen till en annan idiot som bara va inne för att sen försöka sätta mig i massa skit, avundsjuka till tusen och elak! Man blir fan mörkrädd ,!

Så denna sidan för att blogga på verkade bra;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards